Социални Мрежи

Често задавани въпроси (FAQ)

Как мога да поръчам?

Поръчка за всеки продукт можете да направите, като използвате системата на онлайн магазина ни.

 

Чрез нея може да си изберете продукт, който ви харесва, да го добавите в "Количката"  и да следвате стъпките по финализирането на поръчката.

 

Поръчка може да направите и на нашия телефон (+359 876 17 40 25 – в работни дни от 08:30 до 17:30ч.).

 

На ваше разположение сме и в нашите Facebook и Instagram страници.

Как да се регистрирам на сайта?

Регистрация на сайта може да направите, като последвате бутона "Вход за клиенти", а след това и бутон "Регистрирай се".

 

Регистрираните потребители могат по-бързо да направят поръчка, да запазват адреси за доставка, както и да следят историята на своите поръчки.

Какво следва, след като поръчам?

След като направите поръчка ще получите имейл с информация за нея.

 

Ние ще се свържем с Вас по телефона, за да я потвърдим и евентуално да доуточним детайли по нея.

Искам да направя поръчка, но без регистрация в сайта. Възможно ли е?

Да, можете да направите поръчка без регистрация.

 

Във всяка продуктова страница на магазина ще откриете секция "Бърза поръчка без формалности".

 

В нея е необходимо да въведете единствено телефонен номер, да се съгласите с общите условия и политиката за поверителност на сайта, и да натиснете бутон "Поръчай".

 

Ние ще се свържем с Вас, за да уточним всички детайли по Вашата поръчка.

По какъв начин ще се извърши доставката?

Всички поръчки се извършват с куриерски компании "Спиди" и "Еконт".

 

Поръчки, получени и потвърдени до 12:00 ч., ще бъдат изпратени още в същия работен ден.

 

Всяка доставка отнема най-често от 1 до 2 работни дни.

 

Срокът може да бъде по-дълъг, ако населеното място се обслужва по определен график от куриерските компании или възникнат непредвидени обстоятелства.

 

Какво означава право на преглед?

Всяка поръчка изпращаме с право на преглед.

 

Когато пратката пристигне при Вас, имате право да я прегледате, за да сте сигурни, че всичко е наред и няма проблеми.

 

Ако не откриете проблем при взимането на пратката, това ще бъде прието за взимане без възражения.

 

Ако все пак се открие проблем, можете да се свържете с нас.

Каква е цената за доставка?

Цените за доставка варират според индивидуалната опаковка и съответната куриерска компания

 

Пълна информация относно доставките може да откриете тук.

Получих продукта, но желая да го върна или заменя. Какво да направя?

Ние уважаваме мнението и желанието на всеки наш клиент. Ако по някаква причина не сте доволни от закупения продукт, можете да го върнете в рамките на 14 календарни дни от датата на доставката.

 

Пълна информация за процеса на връщане ще откриете тук.

Как мога да платя?

При доставка - чрез наложен платеж тип „пощенски паричен превод“. За направеното плащане куриерската компания ви издава разписка за пощенски паричен превод за стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ (наредба 18 на НАП), който ни освобождава от задължението да издаваме касова бележка при дистанционна продажба. Пазете разписката, която куриерската компания ви издава.

 

Онлайн плащане с карта - дебитна или кредитна, посредством онлайн терминал на БОРИКА 3DS. При приключване на поръчката сайтът ще ви прехвърли към защитената страница на 3D Secure-БОРИКА, където да оторизирате плащането.

Homeoutlet.bg не съхранява картови данни.

 

Плащане по банков път - чрез банков превод към нашата сметка. След приключване на поръчката сайтът ще ви покаже необходимите банкови детайли, към които да изпратите дължимата сума. За "основание за плащане" попълнете номера на поръчката, който може да откриете в имейла си или при завършване на поръчката.

Искам да закупя по-голямо количество от предлаган от вас продукт. Мога ли да получа фактура? Мога ли да получа отстъпка?

Нашият стремеж е да отговорим на търсенето и желанието на всеки един клиент.

 

На разположение сме да обсъдим конкретно предложение и отстъпка при покупка "на едро".

 

Не се колебайте да поискате нашата оферта за търсен от вас продукт и количество.

 

Цените в магазина ни са с включено ДДС и при желание от страна на клиента може да издадем фактура. В процеса на поръчка, просто поставете отметка пред полето "Желая да ми бъде издадена фактура" и следвайте указанията.

 

Възможно ли е да получа избраният продукт на друг адрес?

Да, възможно е. За целта е неоходимо в процеса на поръчка да поставите отметка пред полето "Желая поръчката да се достави на ДРУГ адрес".

 

Системата ще Ви насочи относно необходимата информация, която следва да въведете.

Къде мога да видя вашите продукти?

Към настоящият момент homeoutlet.bg съществува само онлайн.

 

Стараем се да удоволетворим желанията на всеки наш клиент и поради това подготвяме създаването на физически магазин, в който можете да видите нашите продукти.

 

За да бъдете своевременно информирани, следете нашата информационна страница за актуални новини или се регистрирайте за нашия информационен бюлетин

 

 

Не намирам отговор на въпроса си !

Ако имате затруднения или въпрос, свързан с предлаганите от нас продукти или услуги, a не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, не се колебайте да се свържете с нас тук.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас